Ericsson-LG iPECS eMG80

licznik odwiedzin:
5522209

Ericsson-LG iPECS eMG80

Platforma iPECS eMG80 jest idealnym rozwiązaniem telekomunikacyjnym zarówno dla małych jaki i dużych przedsiębiorstw zatrudniających do 100 pracowników. Modułowa architektura platformy eMG80 z łatwością pozwala na rozbudowę systemu wraz ze wzrostem liczby pracowników w przedsiębiorstwie. Dzięki zastosowaniu platformy iPECS eMG80 Użytkownicy otrzymują idealnie dopasowany do swoich potrzeb system telekomunikacyjny wraz z możliwością redukcji kosztów telekomunikacyjnych dla przedsiębiorstwa.

Funkcje:

  • Zintegrowany Automatyczny System Zapowiedzi Głosowych
  • IP-Attendant
  • Automatyczna Dystrybucja Połączeń
  • Powiadomienie o Wiadomości Głosowej poprzez email
  • Centralna Poczta Głosowa
  • Mobile Extension -  możliwość podłączenia telefonu komórkowego do systemu
  • Green IT
  • Oprogramowanie Unified Communication

iPECS UCS
Wydajne multimedialne oprogramowanie telekonferencyjne
- Prezentacja informacji o dostępności Użytkownika w czasie rzeczywistym
- Możliwość najlepszej formy komunikacji przez Użytkownika poprzez moduł głosowy,
Instant Messaging, lub moduł video.
- Możliwość dołączenia urządzeń mobilnych
- Możliwość wyboru wideo-konferencji do 6 Użytkowników
- 1:1 połączenie wideo w telefonie komórkowym.

iPECS Communicator
Oprogramowanie dla telefonów komórkowych (z systemem operacyjnym Android, iOS)
oparte na protokole SIP z pojedynczym numerem zawierające:
- książkę telefoniczną/połączenia/rozgłaszanie informacji
- trójstronne połączenie konferencyjne
- możliwość wysyłania i odbierania krótkich wiadomości tekstowych SMS/broadcast message
- możliwość połączenia konsultacyjnego.

iPECS Attendant
Oprogramowanie dla Operatora IP-Attendant zawierające funkcje systemu eMG80 oraz funkcje hotelowe:
- możliwość kierowania i odbierania połączeń bez konieczności użytkowania zewnętrznego telefonu
stacjonarnego
- Nagrywanie połączeń/Statystyki połączeń/Historia połączeń
- Funkcje hotelowe takie jak: check in/out, budzenie na żądanie, status pokoju hotelowego.

iPECS IPCR
System nagrywania i monitoringu połączeń telefonicznych, ściślezintegrowany z platformami
teleinformatycznymi iPECS oraz rozwiązaniami Call Centers
- Zarządzanie i dystrybucja nagrywania połączeń telefonicznych
- Nagrywanie połączeń konferencyjnych do 13 Uczestników konferencji.



Polsonic

Promocje

Aktualności

Panasonic KX-TG1911

Wygodny telefon bezprzewodowy o niedużych rozmiarach. Posiada identyfikację abonenta i zapamiętywanie nazw ...

test - caly tytuł

Skrót testowego elementu

© 2011 Polsonic.  Wszelkie prawa zastrzeżone.  Jakiekolwiek wykorzystanie materiałów tylko za wyraźną zgodą redakcji portalu.  Powered by CMS ESI.